To e-marketing αναφέρεται και ως online marketing, digital marketing ή electronic marketing. To digital marketing είναι ακόμα ένας όρος που χρησιμοποιείται και υιοθετείται από πολλές εταιρίες e-marketing καi media. Το ινστιτούτο του άμεσου μάρκετινγκ (IDM) έχει αναπτύξει μια πιο λεπτομερή εξήγηση του digital marketing.
Σύμφωνα μ’ αυτό το digital marketing περιλαμβάνει την εφαρμογή των τεχνολογιών που διαμορφώνουν διαδικτυακά κανάλια στην αγορά (Web, e-mail, βάσεις δεδομένων, mobile/ wireless και ψηφιακή τηλεόραση). Για να πετύχει αυτούς τους στόχους, υποστηρίζει δραστηριότητες μάρκετινγκ που αποσκοπούν στην επίτευξη κέρδους και διατήρηση των πελατών, μέσα σε μια πολυκάναλη αγοραστική διαδικασία και στον κύκλο ζωής των πελατών. Μέσα από την χρήση αυτών των τακτικών μάρκετινγκ αναγνωρίζει την στρατηγική σημασία των ψηφιακών τεχνολογιών και αναπτύσσει μια σχεδιασμένη προσέγγιση για να προσελκύσει πελάτες μέσω των ηλεκτρονικών και παραδοσιακών επικοινωνιών. Η συγκράτηση επιτυγχάνεται μέσω της βελτίωσης της
πληροφορίας των πελατών, και έπειτα μέσω της παροχής συγκεκριμένων στοχευμένων επικοινωνιών και online υπηρεσιών που ταιριάζουν με τις ατομικές τους ανάγκες
(Chaffey, et al., 2006).